Thursday, December 2, 2010

Tag!

Ambik tag ni dari blog ipa


1. Apakah makanan favourite anda?

Wooow, too much. Tapi saya describe yang saya paling suka makan je.

  • ayam goreng Mcd semestinya
  • masakan mak saya
  • char kuey teow kat rumah abang saya ( hari-hari makan char kuey teow pun takpe )
  • kacang pool kat bomba
  • all types of western food esp chicken chop, tapi saya tak suka lamb chop. Pheww. Tak masuk!
  • mee rebus
  • nasi lemak
  • seafood
  • lasagna coffee bean and their hotdog! Tiba-tiba saya suka pickles bila makan hotdog tu -.-
  • Donuts Big Apple/J.co
  • Apple pie
  • Baskin Robins punya caramel ice cream ( aww i love caramel actually, sama mcm ipa HEHE )
  • Rojak dengan ABC makcik dekat sebelah masjid majidee tu ( rindunya tsk tsk )

2. Siapakah orang yang anda sayang?
  • nabi muhammad s.a.w
  • my family
  • Sepupu sepapat saya esp Malisha Ashida yang saya dah anggap macam kakak saya sendiri. Bff saya Umie Atthiyah sepupu saya yang paling rapat dan juga yang lain ( Ramai sangat )
  • kawan-kawan saya time dekat majidee dulu yang selalu gelak ketawa dengan saya. time susah senang sama-sama tolong
  • Both my partner in crime ( ada 2 orang HEHE )
  • Kakak-kakak saya dekat Perlis HIHI ada ramai
  • Cikgu-cikgu kat sekolah saya sekarang ni SMK KUALA PERLIS yang sangat supportive terhadap saya
  • Dan jugaaa geng-geng saya dekat Kuala Perlis yang selalu menceriakan hari hari saya. I love them all. HEHE

3. Berikan award ini kepada 3 orang yang anda sayang (award apa ni? bagi jelahhhhhhh )

2 comments: