Friday, October 22, 2010

I want one!

So hari ni aku pergi survey basikal. Actually basikal secondhand la, saje saje je membuang masa sebab dia terang terang tulis 'IMPORTED FROM JAPAN'.. Basikal dari jepun, with various brand.. Spalding, Bridgestone, American Eagle, Royce Union, Panasonic ( Panasonic pun keluarkan basikal kat jepun ) and a Chevy. I saw a white Chevy with full Shimano suspension. It's a bit rusty tapi apek kat kedai tu nak jual dalam RM450. Okay memang gila, tak padan dengan basikal 2ndhand yang buruk. Aku rasa boleh dapat basikal baru lah kan kalau macam tu. Hehe.

Abang aku berkenan dengan satu rockbike ni, i don't know whether it's a rockbike or not, sebab aku bukannya pakar pun dalam berbasikal basikal ni. Amatur je kot. And then he asked me to buy that bike,and i was like "Whoaaaa", i want a motorcycle not a bike. Hahaha. At last tak jadi nak beli sebab along aku kata basikal tu untuk perempuan based on it's body.. Tapi yang penting, there's like a thousands of bikes with various brand, tengok pun rambang mata.

And then it was the climax, i saw An old Antique piano. It's A KAWAI PIANO!! KAWAI!! apek tu nak jual dalam 600 ringgit. Aku pun boleh terambang mata tengok piano tu. It was so epic. Siapa yang nak jual piano KAWAI dalam 600 ringgit je wehhh. Masa tu jugak aku nampak Organ kat sebelah dia. Its a vintage instrument and still functioning well. Dari dulu lagi aku memang teringin nak ada piano, or a keyboard, or an organ.


credit to Mr Google

Tiba tiba aku macam nak pulak PIANO tu, tapi kalau beli pun nak sumbat celah mana en?

2 comments:

  1. pergh. pastu nak balik johor. kalau boleh kecikkan takpe.haha

    ReplyDelete
  2. ergh aku sbenanye nk jugak basikal, memandangkan qu xske bwk motor, kne amek lesen la ape benda,. tpy mk aku x kasi, so tunggu dpt beli kereta je la ahaaha

    ReplyDelete